List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Artikel: De installatie van KDE
From:       Bram Schoenmakers <bram_s () hccnet ! nl>
Date:       2004-03-29 16:55:09

Leendert Meyer! We've been expecting you...

> Wat was er aan de hand dan?

Ik zag dat sommige stappen bij het maken van een backup niet uitgevoerd
werden. Door een ; neer te zetten weet ik tenminste zeker dat m'n bestanden
op z'n minst in een tar gestopt worden.

> Ik heb net de kleinste module (arts) even opgehaald met cvs. De 'admin'-map
> zat er al bij. Volgens Makefile.cvs gaat dat niet op voor cvsup. In ieder
> geval geeft Makefile.cvs instructies als de 'admin'-map niet bestaat.
>
> Aangezien je het niet over cvsup hebt: niets aan de hand dus. ;)

Heb de hele tijd gewoon cvs bedoeld.

[...]

>     b) '(bijv. /opt/kde)' -> Oei. Deze map kān problemen geven, omdat KDE
>     daar al in kan zijn geīnstalleerd.
>
>     Misschien is /opt/kde-latest beter?
Tja... Ik ben uitgegaan dat de gebruiker nog geen KDE geinstalleerd heeft, dus
ook niet via de distro. Maar het is een kleine moeite om dat even te
veranderen.

Ik zal dit vandaag of morgen nog even aanpassen.

Bedankt,

--
Bram Schoenmakers
http://home.wanadoo.nl/bram_s