List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Klein docje over kde schermafdrukken.
From:       Bram Schoenmakers <bram_s () hccnet ! nl>
Date:       2004-03-28 18:02:28

Tom Albers! We've been expecting you...
> Met dank aan Rinse en Bram, zijn we in no-time bij revisie 0.2 aangekomen.
>
> gr.
>
> toma

Hmm.. Ik zit het nog eens door te lezen, ik zie toch weer wat nieuwe dingen:

* "..., is er besloten tot één thema en stijl voor alle schermafdrukken:"

Mijn suggestie: "is er besloten tot het gebruik van één thema..."

* "relatief eenvoudig" is toch "eenvoudiger"?

* mapen -> maken

* In een konsole kunt je ...

* waarvan je een schermafdruk wilt nemen

Staat "maken" niet wat beter?

Ik snap niet dat ik daar allemaal overheen gelezen heb vanochtend, alleen heb
een beetje het gevoel dat ik iets met mieren aan 't doen ben ;)

Groetjes,

--
Bram Schoenmakers
http://home.wanadoo.nl/bram_s