List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] foutje in de clamav howtoop website
From:       "Fabrice Mous" <fabricemous () xs4all ! nl>
Date:       2004-03-27 10:23:53

> thnxs. Nog een paar dingen:
>
> Spelling:
> - - Eerste zin komt 'je' voor, de rest is in de u vorm.

Even ter informatie: ik ben voor de jij-vorm in alle howtos !

> [...]
> en
> her en der fout voor.
> - - punt ontbreekt achter "op virussen gecontroleerd"
> - - de volgende zin:
> "Deze filter komt overeen met alle e-mail die clamassassin als
> geinfecteerd
> met virussen heeft en verplaatst die e-mail in de map die je hogerop hebt
> aangemaakt."
> kan denk ik beter vervangen worden door:
> "Deze filtercriteria zorgen er voor dat alle e-mail die clamassassin als
> 'geïnfecteerd met virussen'-gemarkeerd heeft, verplaatst wordt naar de map

Dit soort verbeteringen zouden makkelijker zijn met CVS. Wilbert? Zullen
we met zijn tweeen CVS beheren mbt website? Dus gewoon een map of module
aanmaken? Kna vrijwel gelijk geregeld worden.

> Aanvullend:
> - - Misschien is het een idee om een korte aanvulling te maken dat
> freshclam ook
> als daemon kan draaien en dan bijvoorbeeld 24 keer  per dag nieuwe
> definitities kan ophalen. Voor mensen met kabel of internet erg handig.

Ah tof .. vraag het de auteur even :) In dit geval dus Jasper :P

Fab