List:       kde-i18n-eo
Subject:    [Kde-i18n-eo] Krei vikivortareton
From:       Felix Zesch <post () felix-zesch ! de>
Date:       2006-03-25 8:24:03

Am Sonntag, 19. März 2006 22:16 schrieb Matthias Peick:> > Tag - etikedo>> \
Marko.Jes, sonas taŭga.>> > Tab - fenestrero> > System tray - sistemfako> > \
Framework - kadrego> > toolbar - ilaro>> Illistelo. Por kiu vorto? Mi ne komprenas la \
vorton...
> Ne. Ĉiuj vortoj jam estas uzataj minimume de mi (parte de aliuloj) en aliaj> \
> datumaroj. Pro tio pli bone estus esplori la aliajn tradukojn.Mi miras, ke neniu \
> antaŭe atentigis sufiĉe pri la problemo de nekongruaj tradukoj. Estas domaĝe, ke \
> ni nun, kiam jam multo tradukitas, devas klopodi kolekti la jamajn tradukojn. Mi \
> daŭre kredas, ke por tio vikipaĝo estas la plej taŭga.  Gravega problemo de la \
> traduklaboro estas trovi la uzatajn vortojn, kiuj ne> estas troveblaj en kutimaj \
> vortaroj. Mi kredas, ke per vikio kie ĉiu enskribas la vortojn kiuj li uzas, ni \
> [...]
Atendante viajn proponojn kaj komentojn pri ideo de \
vikipaĝoFelix_______________________________________________Kde-i18n-eo mailing \