List:       kde-i18n-ca
Subject:    Re: [kdecat]
From:       "Josep Ma. Ferrer" <txemaq () gmail ! com>
Date:       2012-01-04 22:41:35

El 04-01-12, a les 23:00, Manuel va escriure:
> A mi personalment la A ,m'agrada m=E9s

A mi tamb=E9, ja assegura que les versions posteriors tenen la doble revisi=
=F3 de =

la FSF (evidentment) i de l'assemblea de KDE e.V. Si aquesta darrera no apr=
ova =

una de les versions ser=E0 per alguns motius concrets (t=E8cnics, legislati=
us, =

etc.)

Per=F2, de totes maneres, les dues s'ajusten a la pol=EDtica de llic=E8ncie=
s i es =

poden utilitzar.

Salutacions,