Just quickly tested the Kubuntu Beta 2 KWord an wow, it's SO much faster in loading a file and displays the content correctly. Well done guys! -- Best Regards / Med venlig hilsen Thomas Olsen Til uvedkommende, der læser med: Der er ingen grund til at læse min mail. Jeg har intet at gøre med FARC, al-Jihad, al-Qaida, Hamas, Hizb al-Mujahidin eller ETA. Jeg har aldrig gjort Zakat, går ikke ind for Istishad, har ikke lavet en bilbombe eller kernevåben og jeg ved dårligt nok, hvad Al Manar og бомба betyder. Men tak for den udviste interesse ____________________________________ koffice mailing list koffice@kde.org To unsubscribe please visit: https://mail.kde.org/mailman/listinfo/koffice