List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] cijfertjes
From:       Niels van Mourik <niels () shodan ! nl>
Date:       2007-10-28 16:12:46

[Attachment #2 (multipart/signed)]

Op Friday 26 October 2007, schreef Jos Poortvliet:

> Mja, python - ik heb dus al moeite met html, en om eerlijk te zijn ook
> echt niet de tijd en energie om het te leren... Ik wacht en hoop maar
> dat iemand anders het nodig heeft/wil weten en deelt met de rest, dan.
> In elk geval dank :D

Tja heb al het nodige met de slang gedaan hier en ik moet zeggen dat het leuk
spul is, alleen minder met Python's svn bibliotheek (maar dat leert zich
vanzelf). Enkel moet je voor statistieken draaien wel goede rules, 'vragen'
('wat wil ik weten') en een goede test omgeving hebben.

Niels

The sky may fall on your head tomorrow, but tomorrow never comes!
  -- Chief Vitalstatix

["signature.asc" (application/pgp-signature)]