List:       xdp-newbies
Subject:    Nieaktywna strona www
From:       "Adrian Giermata" <adrian.giermata () cassleycruden ! pl>
Date:       2023-07-19 8:45:26

Dzień dobry!

właśnie zakończyłem budowę nowej strony internetowej dla firmy działającej w \
Państwa branży.

Dzięki nowoczesnym funkcjonalnościom i niestandardowej kreacji umocniłem markę \
tej firmy dodając jej wartości i tożsamości, której szukają Klienci.

Z przyjemnością mogę odwiedzić siedzibę Państwa firmy i przedstawić swoje \
portfolio lub mogę zadzwonić i poznać Państwa oczekiwania, wtedy wspólnie \
przeanalizujemy potencjał współpracy.

Czy moja propozycja wydaje się atrakcyjna?

Pozdrawiam
Adrian Giermata