List:       opensuse-hu
Subject:    Re: [opensuse-hu] =?ISO-8859-2?Q?Nyomtat=F3be=E1ll=EDt=E1s_KDE?= =?ISO-8859-2?Q?-vel?=
From:       Vajda Gergely <vajda.gergo () gmail ! com>
Date:       2012-05-17 10:09:34

Azt az ablakot én is rendszeresen használom, de nem teljes az örömöm. A
konkrét problémám, hogy szeretnék kinyomtatni egy ~60 oldalas PDF
dokumentumot úgy, hogy két álló oldal kerüljön egy fekvő A4-esre,
mindezt duplexerrel, vagyis kétoldalas nyomtatással. Az eredmény az,
hogy néhány oldal állva, néhány pedig fekve és csak félig kerül a saját
területére. Mivel korábban telepítettem egy teljes XFCE-t, próbálkoztam
Evince-szel és a hozzátartozó nyomtató beállításokkal is. Alapból ő is
összekutyulta az oldalakat, de ha az automatikus forgatás elől kivettem
a pipát, jó volt. Ezt szeretném valahogy KDE alatt is beállítani.

Az általad említett három csomag nekem is fent van, de a
system-config-printer valójában egy Gnome-os alkalmazást indít el, és
nincs hatással a KDE-s "feladatbeállításokra". A Rendszerbeállítások
között nincs nyomtatóbeállítás, illetve ha a printer-applet programban a
Beállítások -> Nyomtató konfiguráció menüre kattintok, nem történik
semmi. Más disztribúcióknál találtam egy system-config-printer-kde
csomagot, gondolom ez lenne a megoldás, de az OpenSUSE-tárolókban nincs
nyoma. Egyébként azt sem bánnám, ha valamilyen KDE-s config fájlt
kellene szerkesztenem, csak még nem jöttem rá, hogy melyiket.