List:       opensuse-hu
Subject:    Re: [opensuse-hu] =?iso-8859-2?q?Nyomtat=E1si?= =?iso-8859-2?q?_probl=E9ma?=
From:       Oldtimer <bibliaismeret () freemail ! hu>
Date:       2011-11-26 12:15:03

Szia!

Ha csak a tartalomjegyzék lenne a probléma, akkor csináld a következőt:

Mentsd el a Libreoffice-al PDF-ben és egy másik programmal nyomtasd ki
PDF-ből.

Sikerült?

Vagy. Mentsd el más formátumokba a Libreoffice-al (.odt; openoffice 1.0; RTF)
és ebből próbálde meg a Libreoffice-al _újra megnyitva_ nyomtatni.

Mit csinál?

--
Üdv.: Oldtimer

 - Okoska azt mondja: "Jó lenne a Linux, csakhát...
 - tudod, hogy minden programot Windowsra fejlesztettek"
 - A mondat így hangzik helyesen: "csakhát... tudod, hogy
 - minden programot windowsra fejlesztettek REDMONDban."