List:       opensuse-hu
Subject:    Re: [opensuse-hu] =?iso-8859-2?q?Fekv=F5?= =?iso-8859-2?q?_NYomtat=E1s?=
From:       Krizsán_Zoltán <zoltan_krizsan () t-online ! hu>
Date:       2011-11-24 8:43:23

 Hali!

> Melyik verzió van fent és milyen telepítési forrásból? Esetleg próbáld meg
> innen letölteni és azt telepíteni:
> http://hu.libreoffice.org/letoeltes/

11.3-alatt  LibreOffice 3.4.2 OOO340m1 (Build:1206) van jel pill.

De mint említettem nem csak azzal van bajom más alkalmazásokból sem tudok már
fekvő nyomatot kicsikarni.

> Ezek miatt én úgy gondolom, hogy a nyomtató meghajtó programja is frissült
> és az okozza a problémát.

Nem frissülhetett mivel nem repo-ból lett telepítve hanem a samsung oldaláról
letöltött unified driver lett telepítve.
A 12.1 alá is ugyan ez lett feltéve és itt már alapból rossz.
11.3 alatt egészen a libre office frissüléséig tökéletesen működött.

A nyomtató Samsung CLX 3185.