List:       opensuse-hu
Subject:    Re: [opensuse-hu] MySQL
From:       csutak <5783515 () gmail ! com>
Date:       2011-09-20 19:43:52

Apache megy, az MySQL elvileg megy, csak nem onnan és nem úgy ahogy
 írják:(

Most küzdök amypahpadminnal,...
*
http://localhost
It works!
*
http://localhost/phpmyadmin
Object not found!

 The requested URL was not found on this server. The link on the referring
page seems to be wrong or outdated. Please inform the author of that page
about the error.

 If you think this is a server error, please contact the webmaster.
Error 404
localhost
Tue Sep 20 21:39:55 2011
 Apache/2.2.17 (Linux/SUSE)
*
Tévedésből sem oda pakolja a süsü ahol keresné:(
Mára befejeztem, mert lassan egy hetet töltöttem el ezzel...
Nem tudom mi értelme van elirtani a felhasználót innen?
Mármint a linuxról!

Keresztfiamnak lövése sincs az egészről és win7 alatt röhögve megoldotta!
Valami itt ebben nagyon el van puskázva!

Hiába jó egy része valaminek, ha a többit az ősz hajszálak szaporodása
által sem nagyon lehet beszerezni.

Nem sértődés, nem harag hanem az zavar, hogy egy általam jónak tartott
platform ennyire nem figyel ilyen dologra!

Üdv: Laci

--
Bye: csutak - Visit me : http://csutak.freeweb.hu
                 -  Have fun, enjoy Linux!  -