List:       opensuse-hu
Subject:    Re: [opensuse-hu] =?utf-8?q?Panelt=C3=A1lca?=
From:       Oláh_György <jurij.gy () gmail ! com>
Date:       2011-07-28 18:32:46

2011. július 28. 20.18.14 Oszkó Albert dátummal ezt írta:

> Szia!
>
> Kösz a tippet! Ez működött. Attól tartok 4.3.5-ben és 4.6.x-ben másképp
> mennek a dolgok Csak azt nem értem, hogy muszáj ennek ilyen hajtépősnek
> lennie?
>
> Üdv: OszkóA

Ezen a téren annyi a különbség a 4.3 és a 4.6 között, hogy a 4.3-ban egy külön
ablak jön be elem hozzáadásához,a 4.6-ban meg a panelból jön ki egy toldalék,
ahol ki lehet választani az elemet, és vagy az asztalra húzod, vagy a
panelra.Működik a jobb gombos is, meg a panel végén lévő "kesudió"-ra
kattintva. De az a lényeg, hogy sikerült.