List:       opensuse-hu
Subject:    Re: [opensuse-hu] iPod =?UTF-8?B?a2V6ZWzDqXNl?= linux alatt
From:       xpert () mail ! datanet ! hu
Date:       2011-07-26 21:02:32

2011. július 26. 06:49:58 dátummal Krizsán Zoltán az alábbiakat írta:
> Üdv!
> Szert tettem  egy IPod-ra.Feldugtam a gépemre amin 11.3 fut.Amarok
felismerte, a tartalmát látja, törölnöm is sikerült a rajtalévőket.Viszont
zenét feltenni rá nem tudok.Hogyan lehet ezt kivitelezni?

Amarok 2.4
Lejátszólista menü - Média hozzáadása
Itt meg lehet adni a zene és a podcast könyvtár helyét is az eszközön.

Ezután a baloldali sávban a Helyi zene alatt a Helyi gyűjteményen kívül
látszik az imént hozzáadott média is.

A neve mellett három ikon látszik:
helyi gyűjteményként használatot jelölö négyzet (legyen kikipálva),
villáskulcs (média beállíásai) és egy kidobó-leválasztó ikon.

Az egyes gyűjtemények között másolni, mozgatni a számra vagy albumra
jobbgombbal kattintva megjelenő menüből lehet.

xpert