List:       opensuse-hu
Subject:    [opensuse-hu] multisession
From:       Oldtimer <bibliaismeret () freemail ! hu>
Date:       2011-07-17 18:33:54

Sziasztok!

K3B-vel DVD-t írtam és figyelmetlen voltam. Ezért egy újabb szakaszt írt fel.
Mivel ~1,7GB már volt rajta és csak 2,5GB-nyi "anyagot" írtam rá, ezért
csinált egy többszakaszos lemezt.

Csakhát a Linux meg a legelső szakaszt mutatja. Próbáltam kézzel mountolni, de
sikertelenül.
Tud valaki megoldást, hogy a 2. session is lászódjon?
Köszi előre is.

--
Üdv.: Oldtimer