List:       opensuse-hu
Subject:    Re: [opensuse-hu] devede (megoldva)
From:       Oldtimer <bibliaismeret () freemail ! hu>
Date:       2011-06-18 17:20:23

Sziasztok!

Áááá... értem. Most látom, hogy millen jó, hogy "oldtimer" vagyok, ugyanis
nálam egy régebbi mplayer verzió van fent. Nem is tudom melyik, de még
valamikor január körüli változat.

Mondjuk ha megengedtek egy észrevételt: A 'menu_01_01.mpg' az mplex programmal
készül szerintem. Én mp3-as hangot tettem a menü alá és 100%-os :-D
Ahogy azt magánban mellékeltem is az érintett 'Úrfinak' :)

Viszont van egy régi-régi probléma: ha mencoderrel konvertál valaki mpeg-et
devede-vel akkor a mozgó alakok elkezdenek vibrálni. Ezt legjobban a tévé-n
lejátszva tűnik fel. Sajnos erre nem találtam ellenszert :-(

--
Üdv.: Oldtimer