List:       opensuse-hu
Subject:    Re: [opensuse-hu] splash
From:       txtch <txtch () lajt ! hu>
Date:       2009-11-24 18:14:23

Ezzel a dátummal: Tuesday 24 November 2009 16.48.48 Móréh Tamás ezt írta:
> Szia!
>
> Nem fogalmaztam pontosan.
> Az a helyzet, hogy egyáltalán nincs bootsplash, a ksplash-sel meg nem
> is volt probléma (nem is írtam).
> A kérdés tehát: mit telepítsek fel/állítsak be, hogy legyen?
> /* Nem tudom, hogy idetartozik, de a bootsplash meg a splashy
> *   csomagok telepítve vannak. Igazából frissen telepített 11.2 van
> */
Szia !

K-menü->Rendszer->YaST.
Aztán YaST-ban a "Rendszer" lapon az "/etc/sysconfig szerkesztő".
Ebben nyitsd ki :
"System"->"Boot".
Itt látod a "SPLASH" értéket, ezt állítsd "yes"-re.
Legyenek feltelepítve a "splash"-hoz szükséges csomagok.
(nálam ilyesmik vannak :
- bootsplash - Graphical System Boot Utilities
- bootsplash-branding-openSUSE - Default SUSE Bootsplash Theme
- splashy - A complete user-space boot splash system )

Egyébként a GRUB-menü hátterét is lehet változtatni.
a "/boot/message" file szerkesztésével.

Üdv : <txtch>