List:       opensuse-hu
Subject:    =?iso-8859-2?Q?RE:_=5Bopensuse-hu=5D_Re:_=5Bopensuse-hu=5D_Amat=F5r_iSC?=
From:       Lacó <laco () mail ! datanet ! hu>
Date:       2009-05-12 13:57:40

Köszönöm, megpróbálom a switchet kiszedni és megnézni, hogy úgy mekkora a
sebesség. Tény, hogy elég olcsón vettem, de nem gondoltam, hogy van köztük
ilyen különbség. (Valószínüleg ez olyan, mint, hogy minden USB-s winchester
tokra rá van írva, hogy 480 mbps-t tud, valójában pedig 25 MByte/sec-nél nem
gyorsabb, ami csak mintegy 200 mbps-nek felel meg.)

Az iscsi-target a 11.0-ban valamit hiányol, annak utánaolvastam és a
forrásokból fel lehetett volna telepíteni, de azt is olvastam, hogy a tgt a
hivatalosan támogatott és az tényleg azonnal működött.

Lacó