List:       opensuse-hu
Subject:    [opensuse-hu] Fwd: HTML =?utf-8?q?Lev=C3=A9l?= =?utf-8?q?_=C3=BCzenet?=
From:       Burján_Ferenc <feri.bp () vnet ! hu>
Date:       2009-05-12 6:42:26

  Sziasztok!

  Tudja valaki a megoldást a következőre?

  1.
  Ha KMailban írok egy HTML üzenetet szép színes betűkkel, azt a szerkesztőben
  színesnek, a beállításnak megfelelő betű típusok szerint látom. Elküldés
után
  ,ha beolvasom a levélszerverről, akkor már csak a KMaillal beolvasva lesz
 HTML
  az üzenet, Evolution egy egyszerű TXT-nek látja. Az Evolutionban is a HTML
 van
  beállítva.

  2. Ha viszont ugyan ezt az levelet az Evolution szerkesztőjében írom, akkor
  KMail és az Evolution is HTML levélnek olvassa be és szép színesnek látható.

  Lehet, hogy csak egy pipa hiányzik a beállításoknál valahol?

  3. Továbbá, ha egy HTML levelet kapok és továbbítani szeretném a KMailban,
az
  TXT- ként fog a szerkesztőbe kerülni, az Evolution viszont a beállításnak
  megfelelően, HTML-ként kezeli.
  A Kmailban azt is megpróbáltam, hogy megnyitottam egy HTML új, üres levelet
 és
  egyszerűen bemásoltam a HTML szöveget.  A KMail szerkesztőjébe akkor is TXT-
  ként jelenik meg.

  Burján Ferenc