List:       opensuse-hu
Subject:    Re: [opensuse-hu] 11.1 telepito bug?
From:       "Horváth_Gergely_J." <hgj () sch ! bme ! hu>
Date:       2009-05-05 16:52:32

Szia!

Hasonló problémába ütköztem, de nem rémlik, hogy mi volt a kiváltó ok.
Arra emlékszem hogy:
- nem volt se hálózat, se internet
- yast-nak tudnia kellett volna hogy nincs
- mégis valamiért szüksége volt rá és többször is feldobta

Nem merem azt mondani, hogy nem jutottam tovább a telepítővel e miatt,
mert lehet hogy rosszul emlékszem, de tudom hogy nálam is volt ilyen
probléma. Bizonyos egymásnak ellentmondó dolgok teljesülése esetén
fordul elő.

(Ez most kicsit ködösre sikerült, de az emlékeim is azok)
Üdv!