List:       opensuse-hu
Subject:    Re: [opensuse-hu] =?ISO-8859-1?Q?Asztalv=E1lt=E1s?=
From:       Alpár_Jüttner <alpar () cs ! elte ! hu>
Date:       2009-01-20 12:10:50

On Tue, 2009-01-20 at 13:04 +0100, Zsiráf wrote:
> Sziasztok!
>
> Valamilyen véletlen kurzormozgatás következtében sikerült a képernyőre
> varázsolnom az összes virtuális asztal előképét, ahol aztán egy kattintással
> választhattam.
> Tudja valaki, hogyan lehet ezt direkt meghívni?

Valamelyik sarokba kell kivinni az egeret. Ez a compiz egyetlen hasznos
funkcioja. En legalabbis ezert szeretem. Lehet, hogy egy gomb-ra is ra
van definialva, pl. CTRL+ALT+felnyil. (A compiz settings menuben tudod
beallitani) Ekkor a CTRL+ALT-ot lenyomva tartva a nyilakkal is tudsz az
ablakok kozott maszkalni.

En azt is beallitottam magamnak, hogy a jobb felso sarokba tolva az
egeret az adott desktopon levo ablakok jelennek meg, a jobb alsoba tolva
pedig az osszes ablak. Ezt is be tudod allitani a desktop effects
menuben.

Udv:
Alpar