List:       opensuse-hu
Subject:    =?ISO-8859-2?Q?Re:=20[opensuse-hu]=20Fordit=E1sok?=
From:       "Kalman Kemenczy" <kkemenczy () novell ! com>
Date:       2007-07-27 5:13:43

az ido rovidsege miatt jelenleg 3 csomagra fogunk a kotelezo feladatokon
felul koncentralni:

* audacity
* ktorrent
* grip

ezenkivul megint nekiallunk feljavitani a csomagleirasokat. ettol fuggetlenul
megnezem a digiKam-ot, de azt hiszem az rengeteg bovitmenybol all, tehat
nem biztos, hogy belefer az idoba.