List:       opensuse-hu
Subject:    =?UTF-8?Q?Re:=20[opensuse-hu]=20Mikrofon=20=C3=A9s=20hang=20prob?=
From:       "Ervin Novak" <enovak () novell ! com>
Date:       2007-07-23 20:24:27

Oh... késő van :)
Az első sort irtam meg délután, majd most a görgős fagyásra hozzávágtam a másodikat. :)

Ehhez azt akartam kérdezni, hogy HP vagy IBM laptopod van-e...

Ervin

Szia!

Utánaolvastam a dolognak, de nehéz hova tenni a dolgot.
suse verzió, X.Org, nvidia driver verzió lehet releváns. Paste...

Ervin

Sziasztok!

Két problémám van, amire már hónapok óta nem tudok megoldást találni.
1. Jack sense
A kmix illetve az alsa (se a parancssor alsamixer se a gui-s)
felületén sem látom a "Headphone jack sense" kapcsolót. Állítólag az
asound.state file-ban lehe ezt beállítani, de fogalmam sincs, hogyan.
Sajnos más értelmes megoldást nem találtam eddig.

2. Mikrofon
A kapcsolók között feltűnik a külső és a beépített mikrofon is, de
használni nem tudom egyiket sem. Ha felvételt készítenék, a programok
elindulnak, de a lajátszásnál a következő hibaüzenetet kapom:
"audioresample hiányzik, ellenőrizze a gstreamer telepítését".
Feltelepítettem minden gstreamert, ami a telepítő DVD-n megtalálható,
de semmi változás.

Bármilyen ötletet örömmel kipróbálok.

Gergő
Nry隊Z)z{.n칻&ޢv+bvrjwlzf^ˬzi