List:       openbsd-advocacy
Subject:    =?windows-1254?Q?UCRETSIZ_EGITIM_DUYURUSU,_IK_Icin_Egitim_Yonetimi_ve_Yetiskin_Egitiminde_Farklilast
From:       "=?windows-1254?Q?Egitim_=DDlan?=" <info () egitimci2008 ! info>
Date:       2008-10-15 19:12:13

EGITIM YONETIMI ve YETISKIN EGITIMINDE

 FARKLILASTIRILMIS OGRETIM SEMINERI

25 Ekim 2008 / 14.00  18.00 / Elite World Hotel
Konusmacilar:
Zafer ERKOC - Aysen EDIS  Dr. Murat BILGILI

Katilim ve Bilgi Icin:

w w w    b o g a z i c i  e g i t i m    c o m    t r   -  Tel:  0 216
486  30  95

Programimiz ucretsiz katilima acik olup, katilim kontenjanlarimizla
sinirlidir.

Seminerimize; Insan Kaynaklari Yoneticileri, Egitim Yoneticileri ve
Firmalarin Egitimden Sorumlu Tum Yoneticileri katilabilirler.

Hizla degisen piyasa sartlarinda firmalar degisim ve gelisim hedeflerine
ulasabilmek icin Egitime yonelmektedirler. Bununla birlikte hangi
egitim, hangi kanaldan ne zaman alinmalidir? Egitimin icerigi ne
olmalidir? Belirlenen konular ihtiyaclari tam ve eksiksiz ortaya
koyabiliyor mu? Hazirlanan egitim firma ihtiyaclarinin ne kadarini
karsilayabiliyor? Alinan egitim calisana ne kadar arti deger katmistir?
Yanitlamasi zaman zaman guc sorulardir

Yetiskin Egitimi sozluklerde belirtilen egitim tanimlarindan ve cocuk
ogreniminden oldukca farklidir. Yetiskinden ogreniminden bilgiden cok
bilginin kullanimi, suzulmus bilginin aktarilmasi en onemlisi de is
hayatinda kullanilabilirligi onem kazanmaktadir.

Yetiskin egitimi asla bir bos zaman aktivitesi veya bir sertifikadan
ibaret degildir. Hamleleri dogru planlanmis bir egitim organizasyonunun
sonunda mevcut yetkinlikleri, performansi ve motivasyonu artmis
calisanlara sahip olabilirsiniz.

Firmanizda mevcut kadronuz ile maksimum verimi alabilmek icin egitim
organizasyonlarinizda izleyeceginiz adimlari gelin beraber tartisalim;

I. Oturum:

EGITIM YONETIMI
1. Egitim Yonetiminin Kurum Performansina Katkisi
2. Egitim Yonetiminin Insan Kaynaklari Fonksiyonlari Ile Iliskisi
3. Egitim Kategorileri
4. Sinif Egitimi Disindaki Egitim ve Gelistirme Alternatifleri
5. Egitim Ihtiyac Analizi
6. Egitim Planlamasi
a. Egitim Secim
b. Takvimlendirme
7. Egitim Organizasyonu
8. Egitim Degerlendirme
9. Egitim Etkinligini Olcme
10. Egitim Kayitlarinin Takibi

II. Oturum

YETISKIN EGITIMINDE FARKLILASTIRILMIS OGRETIM
1. Yetiskin egitiminde ogrenenler kimdir?
2. Ihtiyaclari nelerdir?
3. Farklilastirma nedir?
4. Yetiskin egitiminde neleri, nasil farklilastiracagiz,
5. Geleneksel yetiskin egitiminden, farklilastirilmis egitime giden yol
ama nasil?

III. Oturum

YETISKIN EGITIMINDE OGRENEN VE OGRETEN PSIKOLOJILERI
1. Performansin oz degerlendirmesi nasil yapilir?
2. Bizden beklenenler ile bizim isteklerimizin girdigi catisma ortaminda
olusan performans kaybi nasil tekrar kazanilir?
3. Algi profili nasil olusturulur?
4. Dis dunyayi algilamada olusan farkliliklarin olumsuz etkileri nasil
degerlendirilir?
5. Algida objektif sonuclara ulasabilme, bunun is hayatina pozitif olarak
yansitilabilmesi nasil saglanir?
6. Yapilan isin yarattigi ozguvenin yararliliga ve aidiyet duygusuna
donusturulmesi nasil saglanir?

Bogazici Ekim 2. Yari Seminer Programlari

Sertifika Programlari

Stratejik Insan Kaynaklari Yonetimi Sertifika Programi

22-23-24-25-26 Ekim / Program Yurutuculeri: Hikmet KOLDASOGULLARI / Dr.
Mehmet Cemil OZDEN / Kaya ARSOY

Etkin Iletisim ve Insan Iliskileri Uzmanligi Sertifika Programi )

23-24-25-26 Ekim / Program Yurutuculeri: Yrd. Doc. Dr. Ebru NURLUOGLU /
Yrd. Doc. Dr. Nejat CETINOK / Necdet UYGURER / Dr. Murat BILGILI / Almila
DALKILIC

Yeni Is Yasasi Kapsaminda Insan Kaynaklari Yonetiminde Endustri
Iliskileri Sertifika Programi

29-30-31 Ekim 1-2 Kasim / Program Yurutuculeri: Prof. Dr. Ahmet
SELAMOGLU, Yrd. Doc. Dr. Sayim YORGUN, Yrd. Doc. Dr. Onat OZTURK

Butce Denetim ve Planlama Uzmanligi Sertifika Programi

30-31 Ekim 1-2 Kasim / Program Yurutuculeri: Dr. Cem DURMUS / Sevket
SAYILGAN

]nsan Kaynaklar} Yvnetimi Seminer Programlar}

Performans Yvnetim Sistemi

Ay~en ED]S 21 Ekim

Toplu ]~ Svzle~mesi Mevzuat}, Toplu Pazarl}k Taktik ve Stratejileri

Yrd. Dog. Dr. Say}m YORGUN 25 Ekim

]nsan ve Kaynaklar} Fonksiyonunun Ba~ar}s} Ag}s}ndan Yvneticilerin
Zincirleme Sorumlulupu

Av. Ergun ZOGA 25 Ekim

Kariyer Yvnetimi

Dr. Mehmet Cemil VZDEN 27 Ekim

Yvneticilik Geli~tirme ve Ki~isel Geli~im Seminer Programlar}

Bir Rekabet Stratejisi Olarak Karizmatik Yvneticilik Bilinci

Av. Ergun ZOGA 23-24 Ekim

]~ Etipi Alan}nda Modern Anlay}~ ve Uygulamalar

Dr. E. Dilek AYDEM]R 24 Ekim

Etkili Konu~ma ve Diksiyon Teknikleri

Funda B]LG]L] 24 Ekim

Kurum ]gi ]leti~im Projelerinde Farkl} ve Yenilikgi Tasar}mlar, Uygulama
ve Deperlendirme Vrnekleri

Banu YILMAZ 25 Ekim

Yvneticiler ]gin Kogluk Becerileri

]nci ]LHAN 25 Ekim

Proje Yvnetimi

Hakan G\NER 25 Ekim

Zor ]nsanlarla ]leti~im Kurmak-Stres Alt}nda Verimlilik ve Motivasyon

Dr. Murat B]LG]L] 26 Ekim

Etkili Sunum Teknikleri ]le Acemi Konu~mac}l}ktan Profesyonel
Konu~mac}l}pa Ekspres Gegi~

Yrd. Dog. Dr. Ebru NURLUOPLU 26 Ekim

D|nyadaki Geli~melerin Ekonomi-Politik Analizi ve Beklentileri

Dr. Vzlem Arzu AZER 28 Ekim

T|m Yvneticiler igin ]nsan Kaynap} (Varl}p}) Yetenek Yvnetimi Temel
Bilgilendirme ve Bire Bir Uygulama Atvlyesi

Dog. Dr. A. Sera VZBA^AR 31 Ekim  1 Kas}m

Sat}~, Pazarlama, Halkla ]li~kiler ve Reklam Seminer Programlar}

Pazarlaman}n Be~inci Psi Public Relations ve Marka Deperi Geli~tirme
Stratejileri ]le Entegrasyonu  Ba~ar}l} T|rkiye Uygulama Vrnekleri ]le
Kurumsal ]leti~im Projeleri ve Pazarlamadaki Fonksiyonlar}

Banu YILMAZ 18-19 Ekim

M|~teri Odakl} Bayi Pazarlama Etkinliklerinde Kal}c} Ba~ar} ]gin
]novasyon Yvntemleri

Necdet UYGURER / Dr. Selin AYGEN ZETTER 18-19 Ekim

M|~teri Memnuniyetinin ]statistiksel Vlg|m| ve Deperlendirmesi

Prof. Dr. Vmer AKAT / Dr. Gapatan TA^KIN 18-19 Ekim

Sat}~ Yvneticileri ]gin Sat}~g}larda En S}k Rastlanan 17 Hatal} Davran}~
Bigimi ve Profesyonel Gvz|m Vnerileri

Necdet UYGURER 22 Ekim

A dan Z ye M|~teri ]li~kileri Yvnetimi

Necdet UYGURER 23 Ekim

M|~teri Engellerini A~ma, ]kna , Pazarl}k ve M|zakere Teknikleri

Necdet UYGURER 24 Ekim

Gvrsel Sat}c}l}k Ve Yarat}c}l}k Tekn}kleri

Funda ER]^KEN 25 Ekim

]g ve D}~ Pazar Ara~t}rmas} Nas}l Yap}l}r?

Prof. Dr. Vmer AKAT / Dr. Gapatan TA^KIN 25 Ekim

Reklam Tasar}m Yvnetimi

Emin ALBAYRAK 25-26 Ekim

Telemarketing: Telefonla Sat}~ Yvntemleri

Vzkan KAYMAK 29-30 Ekim

Sat}~ Yvnetimi ve Pazarlama Stratejileri (Sat}~ Ekibinde Organizasyon,
Verim Alma, Denetim ve Motivasyon)

Ayd}n GVLE 30-31 Ekim

Sat}~ ve Yvnetiminde Tek Odakl} Operasyon

Dr. Murat B]LG]L] 31 Ekim

Muhasebe ve Finans Seminer Programlar}

Vrneklerle Nakit Yvnetimi

Dog. Dr. Jale Svzer ORAN 18-19 Ekim

Kredi Risk Yvnetimi

Dr. Vzlem Arzu AZER 21 Ekim

Ekonomide Beklentiler, Geli~meler ve Stratejiler

Dr. Masum T\RKER / ^evket SAYILGAN 23 Ekim

Firma Gap}nda Maliyet D|~|rme Teknikleri

Umut H. ]NAN 24-25 Ekim

Her Yvneticinin Bilmesi Gereken Finans ve Muhasebe Bilgileri

Dr. Cem DURMU^ 25-26 Ekim

Proje Finansman} Ve Fizibilite Teknikleri/Stratejik Maliyet Yvnetimi

^evket SAYILGAN/ Dr.Orhan BAYTAR 25-26 Ekim

D}~ Ticaret Yvnetimi Seminer Programlar}

Bat} ve Dopu Avrupa \lkelerinde Ba~ar}l} ]~ M|zakereleri Esaslar}

Necil BEYKONT 20 Ekim

Uluslararas} Ticarette Ba~ar}n}n Alt}n Anahtarlar}

Necil BEYKONT 24 Ekim

]hracat ve ]thalat}n T|m A~amalar} igin ]ngilizce Yaz}~ma Atvlyesi

Necil BEYKONT 25-26 Ekim

Sat}nalma, Tedarik Zinciri,\retim ve Kalite Yvnetimi Seminer Programlar}

Stratejik Sat}nalmada Fiyat Yvnetimi
G|rkan H\RYILMAZ 18 Ekim

Stratejik Sat}nalmada Tedarikgi Yvnetimi
G|rkan H\RYILMAZ 19 Ekim

Sat}nalmac}lar ]gin Uygulamal} 23 Pazarl}k Teknipi

Vzkan KAYMAK 22-23 Ekim

Tedarik Zincirinde En Vnemli Halka: D}~ Kaynak Bulma ve Kullanma
(Sourcing)

Baha S]PAH] 25 Ekim

Lojistikte H}z Yvnetimi

Dr. Turhan B]LG]L] 25 Ekim

Sat}nalma ]gin Sat}~, Sat}~a Kar~} Koyma ve ]lkeli M|zakere Teknikleri

Necdet UYGURER 25 Ekim

\retim Planlama ve Y|ksek Verim Alma Stratejileri

Atilla F]L]Z 25-26 Ekim

ISO 9001:2000 ve OSI 9001:2008 Kalite Yvnetim Sistemi Aras}ndaki Farklar
(Uygulama Vrnekleri ]le)

Zafer ERKOG 27-28 Ekim

Uluslararas} Uzmanlarla Seminerler (]ngilizce Sunumlar)

Consultative Strategies for Institutional Sales, Kurumsal Sat}~ ]gin
Dan}~man Sat}~ Teknikleri
Course Directors: Ross MEAD 18 Ekim

Improving Your Business Leadership Skills, Liderlik Becerilerini
Geli~tirme Teknikleri
Course Director: Kelly HEVEL 18-19 Ekim

Managing Difficult Supplier Relations
Course Director: Kelly HEVEL 24 Ekim

Pharmaceutical Supplt Chain Management, Farma Sektvr|ne Vzel Tedarik
Zinciri Yvnetimi
Course Director: Kelly HEVEL 25 Ekim

 Katilim icin Kayit Formu doldurulmasi ve tarafimiza gonderilmesi
gerekmektedir.
 Katilim veya Daha Detayli Bilgi Icin web sayfamiz ya da call center
gorevlilerimiz size yardimci olabilecektir.
 Tum programlar sonunda katilimcilara katilim sertifikasi verilmektedir.
 Bogazici Egitim gerektiginde egitim mekanini veya egitmeni degistirme,
programi iptal etme veya erteleme hakkini sakli tutmaktadir.

 Duyuru amacli Gonderilen Duyurularimizin farkli bir adresinize
yonlenmesini ya da gonderilmemesini istiyorsaniz lutfen mail ile
bildiriniz.