List:       olpc-etoys
Subject:    [etoys-dev] magic tank storybook translation
From:       Timothy Falconer <teefal () waveplace ! org>
Date:       2012-02-29 23:11:49

Hi everyone,

http://squeakland.org/showcase/project.jsp?id=11786

Just posted an Etoys storybook that I attempted to translate from English into \
Portuguese, Spanish, German, and French with Google. Please let me know if Google's \
translations are off so I can correct them. Also, please comment if you like it so \
                the authors may hear from the world.
--
Apenas publicou um livro de histórias Etoys que eu tentei traduzir do Inglês para o \
Português, espanhol, alemão e francês com o Google.   Por favor, deixe-me saber se as \
traduções do Google estão fora para que eu possa corrigi-los. Além disso, por favor, \
                comente se você gostar dele de modo que os autores podem ouvir o \
                mundo.
--
Acaba de publicar un libro de cuentos Etoys que he tratado de traducir del Inglés al \
portugués, español, alemán y francés con Google. Por favor, hágamelo saber si las \
traducciones de Google están fuera para que pueda corregirlos. También, por favor \
                comente si le gusta lo que los autores pueden saber de todo el mundo.
--
So erzielte ein Etoys Märchenbuch, dass ich aus dem Englischen ins Portugiesisch, \
Spanisch, Deutsch und Französisch mit Google übersetzen versuchte. Bitte lassen Sie \