List:       miros-discuss
Subject:    Dobur den na vas
From:       Simona Fionda<info () abv ! bg>
Date:       2017-12-24 12:57:05

Dobur den na vas,

Moeto ime e Simona Fionda, az byakh glavniyat operativen risk v METRO BAN=
KA otgovarya sushto i za chastniya upravlenieto na nyakoi nashumeli klien=
ti, vklyuchitelno trustove, blagotvoritelni organizatsii i pensionni fond=
ove. Az sum kontakt s vas za Ivan, murtuv klient ot predishniya mi banka,=
 koyato investira / deponiraneto na osem miliona dvesta khilyadi paunda (=
8,200,000.00) s METRO BANKA.

V pregleda na nashiya finansov otchet ot moya otdel otkrikh tazi informat=
siya, koyato e bila skrita ot bankovi direktori, tui? kato umira.

Razbrakh, che imate edno i sushto familno ime s Ivan, koi?to e zashto az =
sum kontakt s vas. Imam vsichki originalni dokumenti s men, tui? kato az =
sum gotov da dam na vas, za da poluchite tezi pari ot alchnite bankeri, k=
oito iskat da sieze tezi pari vsichko tova, zashtoto Ivan se zabavi i ne =
e izvestno chlen ot semei?stvoto da doi?de po-gore iziskvane, kogato umry=
a zaedno sus suprugata si i dushterite v avtomobilna katastrofa prez 2011=
 godina.

Az sum gotov da spodelya tezi pari 50/50 s vas, ako ste gotovi da mi pomo=
gne. Bikh posuvetval ot suobrazheniya za bezopasnost i sigurnost, che nie=
 poddurzhame tazi mnogo POVERITELNO zaradi razmera na zasegnatite pari.

Molya, vurni se pri men vuzmozhno nai?-skoro, ako ste gotovi da otidete p=
o-dalech. Sushto taka da mi izpratite telefon za vruzka, za da se svurzha=
t s vas.

Az shte chakam za vashiya otgovor, predi da znam kak tryabva da se protse=
dira.

Pozdravi,

Simona Fionda

This message is intended only for use of the person(s) ("the intended rec=
ipient(s)") to whom it is addressed.
It may contain information which is privileged and confidential within th=
e meaning of applicable law.
If you are not the intended recipient, please contact the sender as soon =
as possible.
The views expressed in this communication may not necessarily be the view=
s held by National Institute of Technology (NIT Manipur).