List:       lkd-duyuru
Subject:    [LKD-duyuru] Re: =?utf-8?q?LKD-duyuru_Toplu_Mesaj=C4=B1=2C_Say=C4=B1_109=2C_Ko?=
From:       zana ilhan <zanailhan () gmail ! com>
Date:       2015-05-07 15:26:03

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

Arkadaslar Merhaba,

OpenStack Foundation'un Turkiye grubu olan OpenStackTR olarak; Turkiyede
(Istanbulda) yapacagimiz ilk etkinligimizin (OpenStack Summit Istanbul)
bilgilerini paylasmak istiyorum.

http://www.openstacktr.org/forum
http://www.eventbrite.com/e/openstack-days-istanbul-2015-tickets-16508304784

Tesekkurler,
Zana

--
Best Regards
Zana İlhan

[Attachment #5 (text/html)]

Turkiye grubu olan OpenStackTR olarak; Turkiyede (Istanbulda) yapacagimiz ilk \
etkinligimizin (OpenStack Summit Istanbul) bilgilerini paylasmak istiyorum.  \
href="http://www.eventbrite.com/e/openstack-days-istanbul-2015-tickets-16508304784">ht \
tp://www.eventbrite.com/e/openstack-days-istanbul-2015-tickets-16508304784</a><br></di \
class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">2015-05-07 12:00 GMT+03:00  <span \
dir="ltr">&lt;<a href="mailto:lkd-duyuru-request@liste.linux.org.tr" \
class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc \
                solid;padding-left:1ex">LKD-duyuru listesi mesajlarını şu adrese \
                gönderin:<br>
World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çıkmak için şu sayfayı<br>
ziyaret edin:<br>
e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde &#39;help&#39; yazan bir mesajı<br> şu \
                adrese gönderin:<br>
Bu listeyi yöneten kişiye şu adresten ulaşabilirsiniz:<br>
Yanıt yazarken, lütfen Konu satırını düzenleyerek şu tür bir şekilden<br>
daha belirli olmasını sağlayın: &quot;Ynt: LKD-duyuru toplu mesajının<br>
içeriği...&quot;<br>
Günün Konuları:<br>
     1. Uluslararası İşçi ve İletişim Konferansı&#39;nda Özgür Yazılım<br>
         Oturumu (H. Coskun Gunduz)<br>
Message: 1<br>