List:       lkd-duyuru
Subject:    [LKD-duyuru] =?iso-8859-1?q?LKD_Kurum_B=FClteni_=2E=3A=2E_Mart_2013?=
From:       Serdar Dalgic <serdar.dalgic () linux ! org ! tr>
Date:       2014-03-03 6:54:40

Merhaba,

Düzenli yayınlamakta olduğumuz Linux ve özgür yazılımlar üzerine
destek, eğitim ve teknoloji hizmeti veren kurumların bu alandaki
çalışmalarını, ürün/hizmet tanıtım ve kampanyalarını anlattıkları
aylık bültenin otuzbeşinci sayısı ile karşınızdayız.

Perception Training & Consulting (Istanbul):

Red Hat'in Türkiye'deki tek yetkili eğitim merkezi Perception'ın
açmayı planladığı eğitimleri aşağıda görebilirsiniz.

İlgilenenlerin info@perception.com.tr adresinden bizimle temasa
geçmeleri yeterlidir.

RH124 Red Hat System Administration I - 17 Mart
RH134 Red Hat System Administration II - 24 Mart
RH254 Red Hat System Administration III - 7 Nisan
RH300 RHCE Rapid Track Course with RHCSA & RHCE Exams - 14 Nisan
EX200 Red Hat Certfied System Administrator Exam - 18 Nisan
EX300 Red Hat Certfied Engineer Exam - 18 Nisan
RH436 Red Hat Enterprise Clustering & Storage Management - 2 Haziran
RH318 Red Hat Enterprise Virtualization - 7 Nisan
RH401 Red Hat Enterprise Deployment & Systems Management - 20 Mayıs
RH442 Red Hat Enterprise Performance Tuning - 20 Mayıs
RH242 Red Hat Linux Troubleshooting - 5 Mayıs
RH413 Red Hat Server Hardening - 31 Mart

Web Sitesi: http://perception.com.tr

Özgür Yazılım A.Ş. (İstanbul & Ankara):

Özgür Yazılım AŞ sunucu yönetim hizmetlerini yeniledi. Yeni
hizmetlerimiz hakkında bilgi ve fiyatlarımızı aşağıdaki web
sayfalarımızda bulabilirsiniz:

* Hazırda Bekleme ve Sistem Yönetimi
  http://www.ozguryazilim.com.tr/hazirda-bekleme-ve-linux-sistem-yonetimi-hizmeti

* Hazırda Bekleme, Gözlem ve Sistem Yönetimi
  http://www.ozguryazilim.com.tr/hazirda-bekleme-gozlem-ve-linux-sistem-yonetimi-hizmeti

* Sunucu Check-Up
  http://www.ozguryazilim.com.tr/linux-sunucu-check-up-hizmeti

* Saatlik Sistem Yönetimi ve Kurtarma
  http://www.ozguryazilim.com.tr/acil-linux-sistem-yonetimi-ve-kurtarma

* Kurulum ve Yapılandırma
  http://www.ozguryazilim.com.tr/sistem-kurulumu-ve-yapilandirma-hizmeti

* Sistem Yönetimi, Bakım ve Destek
  http://www.ozguryazilim.com.tr/linux-sistem-yonetimi-bakim-ve-destek-hizmetleri

Ayrıca Koha kütüphane yazılımı konusundaki hizmetlerimiz ve
fiyatlarını da web sayfamızda bulabilirsiniz.

Sizi de müşterilerimiz arasında yerinizi almaya bekliyoruz.

Web Sitesi: http://www.ozguryazilim.com.tr

Her ay http://www.linux.org.tr/destek-ve-egitim-kurumlari/ adresindeki
kurumlara bültende yer alıp almayacakları sorulup, yazı göndermeleri
isteniyor. Eğer kurum olarak bültende yer almak istiyorsanız bizimle
irtibata geçip, kurumunuzun "Linux Destek, Teknoloji ve Eğitim
Kurumları" sayfasında[1] yer almasını sağlayabilir, ürün/hizmet
tanıtım ve kampanyalarınız hakkında gelecek ayki bültende yazınızın
yayınlanmasını sağlayabilirsiniz.

LKD, bu bültende ya da web sayfasında yer almaları için kurumlardan
herhangi bir ücret ya da karşılık talep etmemektedir.

[1] http://www.linux.org.tr/destek-ve-egitim-kurumlari/

--
Serdar Dalgıç <serdar.dalgic@linux.org.tr>
Linux Kullanıcıları Derneği