List:       lkd-duyuru
Subject:    [LKD-duyuru] =?iso-8859-1?q?LKD_Kurum_B=FClteni_=2E=3A=2E_Haziran_2013?=
From:       Serdar Dalgic <serdar.dalgic () linux ! org ! tr>
Date:       2013-06-03 6:53:05

Merhaba,

Düzenli yayınlamakta olduğumuz Linux ve özgür yazılımlar üzerine
destek, eğitim ve teknoloji hizmeti veren kurumların bu alandaki
çalışmalarını, ürün/hizmet tanıtım ve kampanyalarını anlattıkları
aylık bültenin yirmi yedinci sayısı ile karşınızdayız.

Perception Training & Consulting:

Red Hat'in Türkiye'deki tek yetkili eğitim merkezi Perception'ın
açmayı planladığı eğitimleri aşağıda görebilirsiniz.

İlgilenenlerin  info@perception.com.tr adresinden bizimle temasa
geçmeleri yeterlidir.

RH124 Red Hat System Administration I - 3 Haziran
RH134 Red Hat System Administration II - 10 Haziran
RH254 Red Hat System Administration III - 17 Haziran
RH300 RHCE Rapid Track Course with RHCSA & RHCE Exams - 24 Haziran
EX200 Red Hat Certfied System Administrator Exam - 28 Haziran
EX300 Red Hat Certfied Engineer Exam - 28 Haziran
RH436 Red Hat Enterprise Clustering & Storage Management - 16 Eylül
RH318 Red Hat Enterprise Virtualization - 7 Ekim
RH401 Red Hat Enterprise Deployment & Systems Management - 6 Mayıs
RHS333 Red Hat Enterprise Security: Network Services - 12 Ağustos
RH442 Red Hat Enterprise Performance Tuning - 22 Ekim

Web Sitesi:  http://perception.com.tr

Özgür Yazılım A.Ş.:

Özgür Yazılım AŞ, hem müşterileri hem de özgür yazılım topluluğu için
değer yaratmak için çalışmaya devam etti.

Özgür Yazılım AŞ İş Takip Sistemi (İTS) ve Döküman Yönetim Sistemi
(DYS) internet servisleri sunmaya başlıyor. Kurumsal düzeyde
gerçekleştirdiği Redmine İTS ve OpenKM DYS kurulum, danışmanlık,
eğitim ve eklenti geliştirme hizmetlerinden edindiğimiz deneyimle
sunmaya başladığımız yeni SaaS hizmetlerinin aylık fiyatları(*)
şöyledir:

İTS Abonelikleri:
* Standart $15.50
* Geniş $24.50

DYS Abonelikleri:
* Yeterli $44.90
* Orta $99.90
* Geniş $259.90

İTS ile ilgili bilgi için jonglr.com adresini ziyaret edebilir, veya
hem İTS hem de DYS ile ilgili bilgi@ozguryazilim.com.tr adresinden
bilgi alabilirsiniz.

Ayrıca bu ay Havelsan Teknoloji Radar da linux sistem yönetimi eğitimi
için Özgür Yazılım AŞ'yi seçen kurumlar arasına katıldı.

(*) 1 yıllık abonelikte aylık fiyat.

Web Sitesi: http://www.ozguryazilim.com.tr/

Her ay http://www.linux.org.tr/destek-ve-egitim-kurumlari/ adresindeki
kurumlara bültende yer alıp almayacakları sorulup, yazı göndermeleri
isteniyor. Eğer kurum olarak bültende yer almak istiyorsanız bizimle
irtibata geçip, kurumunuzun "Linux Destek, Teknoloji ve Eğitim
Kurumları" sayfasında[1] yer almasını sağlayabilir, ürün/hizmet
tanıtım ve kampanyalarınız hakkında gelecek ayki bültende yazınızın
yayınlanmasını sağlayabilirsiniz.

LKD, bu bültende ya da web sayfasında yer almaları için kurumlardan
herhangi bir ücret ya da karşılık talep etmemektedir.

[1] http://www.linux.org.tr/destek-ve-egitim-kurumlari/

--
Serdar Dalgıç <serdar.dalgic@linux.org.tr>
Linux Kullanıcıları Derneği