List:       linux-tr
Subject:    [Linux] Re: =?utf-8?q?Proxy_firewall_i=C3=A7in_=C3=B6neri?=
From:       Yılmaz_Bilgili <liste () yilmazbilgili ! com>
Date:       2017-03-30 21:35:30

30-03-2017 20:50 tarihinde Omer Barlas yazd=FD:
> e=F0er vaktiniz varsa kendiniz bir sistem kurabilirsiniz, ancak pfsense
> hem monitoring hem konfig=FCrasyon a=E7=FDs=FDndan =E7ok daha pratik ve k=
ur unut
> =FEeklinde =E7al=FD=FEmas=FD =FEahane. al=FDn bir backup bir ba=FEka maki=
naya
> kopyalay=FDn ge=E7in, ufak tefek aksakl=FDklar ya=FEad=FDn=FDz diye denen=
mi=FEten
> vazge=E7mek, bilemiyorum Altan...

Uzunca bir s=FCredir ben de birden fazla lokasyonda pfSense kullan=FDyorum. =

Donan=FDm kaynakl=FD bir sorun yoksa tabiri caizse ta=FE gibi. Yapmad=FD=F0=
=FD =FEey =

yok gibi. =D6zellikle anl=FDk trafik izleme, =E7oklu wan load balancing/fai=
l =

over =F6zellikleri harika. Macera arama =F6zg=FCrl=FC=F0=FC tabiiki var ama=
 bunu =

denemeden yapmak hata olur.