List:       linux-tr
Subject:    [Linux] Re: =?utf-8?q?Linux_Toplu_Mesaj=C4=B1=2C_Say=C4=B1_147=2C_Konu_6?=
From:       Abdüsselam GÜNDOĞDU <asgundogdu () gmail ! com>
Date:       2017-01-17 7:49:03

İlgilenenler için cihazın genel özellikleri:

Orange Pi Plus 2 bir açık kaynak kodlu single anakarttır. Orange pi plus 2
ile Android 4.4, Ubuntu, Debian ve Rasbian işletim sistemlerini
çalıştırabilirsiniz ve projelerinizi yapmaya başlayabilirsiniz. 4
çekirdekli Allwinner H3 (ARM Cortex A7 Quad Core) işlemcisine sahip ve 2GB
DDR3 RAM ine sahip güçlü bir karttır. Dahili olarak 16GB hafızaya sahip ve
dahili hafızasında ilk olarak *Android(Orange OS) *kurulu gelmektedir.
Kurulumu ve kullanımı kolay olan bu kart sadece bir kaç dakikaya kurulumunu
yapıp kullanmaya başlayabilirsiniz. Sadece SD kartınıza kullanmak
istediğiniz işletim sistemini yükleyin, monitör, mouse ve klavyenizi
bağlayın ve herşey hazır. Kişisel bilgisayarınız ile yapabildiğiniz bir çok
şeyi bu ufak bilgisayar ile de yapabilirsiniz, üstelik HD video'da
izleyebilirsiniz.

17 Ocak 2017 10:47 tarihinde Abdüsselam GÜNDOĞDU <asgundogdu@gmail.com>
yazdı:

> Merhaba;
> orange pi plus 2 kullanırsanız harici hddye hiç gerek kalmaz.
> Cihazın ethernet giriişi de 1gbit.
>

> 16 Ocak 2017 13:00 tarihinde <linux-request@liste.linux.org.tr> yazdı:
>
> Linux listesi mesajlarını şu adrese gönderin:

[Attachment #5 (text/html)]

style="color:rgb(0,0,0);font-family:tahoma,arial,verdana,sans-serif;font-size:12px;text-align:left"><br>Orange
[...]
sahip ve dahili hafızasında ilk olarak <b>Android(Orange OS)  </b>kurulu \
gelmektedir.</div> <div \
style="color:rgb(0,0,0);font-family:tahoma,arial,verdana,sans-serif;font-size:12px;text-align:left"><span \
style="font-family:tahoma,arial,verdana,sans-serif">Kurulumu  ve kullanımı kolay \
[...]
yapabilirsiniz, üstelik HD video&#39;da  izleyebilirsiniz. \
Ocak 2017 10:47 tarihinde Abdüsselam GÜNDOĞDU <span dir="ltr">&lt;<a \
href="mailto:asgundogdu@gmail.com" \
class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc \
kullanırsanız harici hddye hiç gerek kalmaz. <br></div>Cihazın ethernet giriişi \
2017 13:00 tarihinde  <span dir="ltr">&lt;<a \
href="mailto:linux-request@liste.linux.org.tr" \
class="h5"><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 \
.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Linux listesi mesajlarını şu \
                adrese gönderin:<br>
World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çıkmak için şu sayfayı<br>
ziyaret edin:<br>
 veya e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde &#39;help&#39; yazan bir mesajı<br>
şu adrese gönderin:<br>
Bu listeyi yöneten kişiye şu adresten ulaşabilirsiniz:<br>
Yanıt yazarken, lütfen Konu satırını düzenleyerek şu tür bir şekilden<br>
daha belirli olmasını sağlayın: &quot;Ynt: Linux toplu mesajının<br>
içeriği...&quot;<br>
Günün Konuları:<br>
     1. Re: Raspery pi home gateway router? (Ege Sertçetin)<br>
Message: 1<br>