List:       linux-tr
Subject:    [Linux] Re: Raspery pi home gateway router?
From:       Ege_Sertçetin <ege () sertcetin ! com>
Date:       2017-01-15 13:56:36

Selamlar,

Ben de Orange Pi Zero ile benzer bir i=FE yapmak istiyorum. Amac=FDm kabloy=
u =

modeme ba=F0lay=FDp kablosuz, sadece Tor kullanarak internete =E7=FDkan a=
=F0 =

yay=FDn=FD yapmak. Telefona, bilgisayara falan Tor kurmadan daha kolay olsu=
n =

istiyorum.

Ucuz oldu=F0u ve i=FEimi g=F6rece=F0ini tahmin etti=F0im i=E7in Orange Pi Z=
ero =

d=FC=FE=FCnd=FCm. Ayn=FD zamanda e=F0er d=FCzg=FCn =E7al=FD=FEan bir =FEey =
yapabilirsem =

belgelemesini yap=FDp di=F0er insanlar=FDn da =FCretebilece=F0i bir =FEey o=
lsun =

istiyorum.

Hen=FCz sipari=FE bile vermedim. Ama anlad=FD=F0=FDm kadar=FDyla teoride m=
=FCmk=FCn =

g=F6z=FCk=FCyor.

-- =

Ege