List:       linux-tr
Subject:    [Linux]  Ynt:    Re: Fail2ban sendmail action hk.
From:       Murat Budak <muratti66 () hotmail ! com>
Date:       2016-05-29 14:00:21

Tanımdan kastım ilk belirttiğim örnekteki gibi, sendmail dosyası ile mail \
mailde kural ismi, ip adresi, engelleme zamanı ve deneme adedi tanımları geliyor \
demek istemiştim.  Bunun gibi örneğin <log> değişkeni yada buna benzer bir değişken \
varmı diye merak etmiştim, araştırmaya devam edeceğim

Sendmaile yapmak istediğim değişiklik ### satırları ile belirtiyorum :

actionban = printf %%b "Subject: [Fail2Ban] <name>: banned <ip> from `uname -n`