List:       linux-tr
Subject:    [Linux] Re: nas server tavsiyesi
From:       Zekeriya_Akyıldız <zekeriya.akyildiz () gmail ! com>
Date:       2015-05-22 8:37:10

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

Merhaba,

Kendi sayfasında nereden temin edilebileceğini
<http://www.supermicro.com.tw/wheretobuy/europe.cfm?rgn=130> gösteriyor
zaten. Bu arada yanlış anlamayın diğer markalar (Dell,HP gibi) kendi
disklerinizi takmanıza izin vermiyor veya takamamanız için gerekli olan
aparatları satışa sunmuyorlar. Supermicro bu aparatları en başından size
sağlıyor. Marka ile bir bağım yok, sadece kullanmışlığım ve menun
kalmışlığım var. Web sitesinden model beğenip onu sorabilirsiniz veya hızlı
temin için ellerinde/stoklarında bulunan modelleri sorabilirsiniz.

Ref: *http://www.supermicro.com.tw/wheretobuy/europe.cfm?rgn=130

--
Zekeriya Akyildiz
+90 541 331 87 55