List:       linux-tr
Subject:    [Linux] =?utf-8?q?pencere_y=C3=B6neticisi?=
From:       nuri yorulmaz <yorulmaz33 () yahoo ! com>
Date:       2011-02-28 12:18:48

merhabalar...pardus 2011 kullanıyorum...panel üzerinde ayarlama yaparken sanırım \
yanlış bir yeri seçtim ve açık olan pancerelerim panel üzerinde görünmüyor \
artık.alt+tab tuşu ile işimi görüyorum...ayarları kontrol ettim ama sanırım \
bulamadım...açık ve çalışan pencerelerin panel üzerinden tekrar görünmesi \
için ne yapmalıyım...

şimdiden teşekkürler