List:       linux-tr
Subject:    [Linux] Re: =?iso-8859-9?q?hdtv_kart=FD=3F?=
From:       Mesut_GÜLER <mesut () egemenyazilim ! com>
Date:       2010-12-14 22:58:36

Timuçin Kızılay yazmış:
> 14-12-2010 23:03, Mesut GÜLER yazmış:

> Yaklaşık 4 yıldan uzun bir süredir kendi topladığım bir HTPC
> kullanıyorum, umarım bu tecrübem akıl vermeme faydası olur.
>
> HTPC için öncelikle sessiz bileşenlerden bir kasa toparlayın. Eğer 1080p
> HD video dosyaları ile işiniz yoksa çift çekirdekli Atom işlemcili
> anakartlar fazlasıyla sessiz, eğer işlem gücü yüksek istiyorsanız CPU
> seçerken kaç watt enerji tükettiğine mutlaka bakın, gidip de en yüksek
> işlemciyi seçerseniz hızlı dönen bir fan gerekecek bu da gürültü demek.
> Salonda TV sephasında duran bir PC normal zamanda çalışırken
> [...]

İlginize çok teşekkür ederim. Önerileriniz doğrultusunda donanım,
yazılım tercihini yapacağım, özellikle uzantan kumanda ve sessizlik
konusunda. Ama sorduğum soru aslında tamemen tv kartı ile ilgili idi.
Asıl amacım reciever'a para vermeden htpc'nin bu görevi de yapması, yani
öncelikli olarak, topladığım htpc reciever olarak çalışacak. Sizi bilmem
ama ben tv kartını kullanacağımdan eminim :) Kart konusunda
tecrübelerinizi de paylaşırsanız sevinirim.

Tekrar teşekkürler.