List:       linux-tr
Subject:    [Linux]  merhaba
From:       Doğan_Tankişi <tankisi () gmail ! com>
Date:       2009-10-22 9:30:23

qmail mail sunucu kullanıyorum çok ilginc bir sorunla karşılaşıyorum çözüme
bir türlü kavuşamadım. sunucudaki web sitelerindeki iletişim formlarından
gönderilen mailler outlook express tarafından düzgün görüntülenmiyor. php
kodlarla alakası oldugunu düşündüm ve kodlardaki Content-Type ile oynama
yaptım yine bir sonuca ulaşamadım. kodları farklı bir sunucuya attıgım zaman
herhangi bir sorun yok düzgün olarak okunuyor outlook'ta tabi farklı
sunucudaki mail sunucusu farklı ben qmail kullanıyorum. bununla ilgili bir
çözüm varmıdır?
--
Mobile : 0 533 666 49 49