List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] Re: Sunucuda php ile acilan soketlerin kapatilmasi
From:       Kayhan KAYIHAN <kayhan.kayihan () gmail ! com>
Date:       2015-11-15 22:55:28

Bu tip baglantilari sunucu seviyesinde cozmektense network seviyesinde
cozmenin en iyi cozum oldugunu dusunuyorum. Kritik bir sistem ise ve
butcesi var ise apt cihazlarini incelemenizi oneririm.
On Nov 7, 2015 11:03 AM, "EAK Elektronik Bilgisayar Internet ve Iletisim
Hizmetleri San.Tic.Ldt.Sti." <eak@eak.com.tr> wrote:

> [...]
> they are addressed and do not reflect those of EAK. EAK's Offical Web
> Site and Online Branch can only be accessed via http://www.eak.com.tr
> web address.

> Linux-sunucu E-Posta Listesi
> Linux-sunucu@liste.linux.org.tr
>
> Liste kurallar=C4=B1n=C4=B1 http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  ba=C4=
=9Flant=C4=B1s=C4=B1ndan
> okuyabilirsiniz;
>
> Bu Listede neden bulundu=C4=9Funuzu bilmiyorsan=C4=B1z veya art=C4=B1k bu=
 listeden gelen
> e-postalar=C4=B1 almak istemiyorsan=C4=B1z a=C5=9Fa=C4=9F=C4=B1daki ba=C4=
=9Flant=C4=B1 adresini kullanarak 1