List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] =?utf-8?q?iproute2_paketleri_y=C3=B6nlendirme?=
From:       Aytekin_Aygün <aytekinaygun () gmail ! com>
Date:       2014-11-10 3:51:58

Merhaba,
Aşağıdaki[1] dökümandan yararlanarak 3 adet adsl bağlantısını bridge olarak
GNU/Linux'a bağlayarak tek lokal girişi ve 3 internet çıkışı olan bir yapı
kurdum. Kaynak IP'ye göre istediğim IP'yi istediğim pppx interface'inden
internete çıkarabiliyorum. Fakt işin içine dansguardian girince işler
karıştı. 80 portuna gelen trafiği 8080 e yönlendiriyorum ve bu trafik
default gateway'den çıkmaya ısrar ediyor. Kaynak ip'ye göre yönlendirmrk
için marklamam işe yaramıyor. Bu durumu nasıl çözebilirim?

[1] http://alper.web.tr/2009/12/31/linux-ile-outgoing-loadbalancing/

--
Saygılar,
Aytekin Aygün