List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] Re: personel gereksinimi
From:       Hamdi Turker <hamdi () pts ! net>
Date:       2014-06-27 9:06:55

ilgilenen ve bilgilendiren herkese çok tşk ederim.
bu özelliklerde tek kişi tercih ederiz ama iki de üç kişi de olabilir.
sistem mühendisliği kısmı outsource edilebilir ama yazılımcı/lar'ın illa
şirket içinde bulunması gerekiyor.
amacımız kendi yazılımımızın geliştirilmesini hızlandırmak ve çağın
gereksinimleri doğrultusunda öncü yenilikler yapmak.

Hamdi Turker
PTS Worldwide Express
pts.net <http://www.pts.net>
444 0 787