List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] Re: =?utf-8?q?Zimbra_Mail_G=C3=B6nderen_adres_k=C4=B1s=C4=B1tlama?=
From:       Özgür Gürsoy <ozgur.gursoy () demilac ! com ! tr>
Date:       2014-06-24 11:03:41

Zimbra' da filtre kullan=FDm=FDnda, ilet k=FDsm=FDnda g=F6nderenin eposta a=
dresinin de=F0i=FEken olarak filtrede kullan=FDm=FDna ili=FEkin bir imkan g=
=F6remedim. Hali haz=FDrda bu konuda bir BUG kayd=FD a=E7=FDlm=FD=FE durumd=
a.

=DD=FEi =FEu anda Postfix uzerinden yapabilirsiniz gibi geliyor,

http://serverfault.com/questions/538614/postfix-blocking-a-certain-sender-f=
or-a-certain-receiver

adresindeki yan=FDt i=FEinizi g=F6rebilir. Yine yan=FDt=FDn i=E7erisindeki,

http://postfwd.org

adresine de bir g=F6z atabilirsiniz,

=D6zg=FCr G=FCrsoy