List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu]  garip bir durum
From:       "M.Atıf CEYLAN" <mehmet () atifceylan ! com>
Date:       2013-10-04 14:05:20

Merhaba,
9040 portu netstat/sockstats ile bakt=FD=F0=FDmda listen ediliyor g=F6r=FCn=
=FCyor. =

Ancak buna ait herhangi bir process g=F6r=FCnm=FCyor. rkhunter ve bilimum =

vir=FCs yaz=FDl=FDm=FD ile tarama yapt=FDm bir sonu=E7 =E7=FDkmad=FD.
sockstat, netstat, lsof her parametresini denedim :) =E7al=FD=FEan 1 tane b=
ile =

servis b=FDrakmad=FDm. Ama halen bu port listen ediliyor ve telnet ile =

ba=F0lanabiliyorum. Bu portu kullanan yaz=FDl=FDmlar=FD ara=FEt=FDrd=FD=F0=
=FDmda backdoor =

olabiliece=F0ine dair bulgular elde etsem de malesef kan=FDtlayacak bir ver=
i =

elde edemedim.

rm -r /   d=FD=FE=FDnda bir =F6nerisi olan varm=FD :)
-- =

M.At=FDf CEYLAN
Yurdum Yaz=FDl=FDm