List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] Re: =?iso-8859-1?q?Modem_Port_Y=F6nlendirme_-_Host_=E7=F6z=FCmlem?=
From:       Emre_Can_Yılmaz <ecylmz () bil ! omu ! edu ! tr>
Date:       2013-07-15 9:39:03

Merhaba,

Kendi bilgisayarlarınızda /etc/hosts dosyanıza şöyle bir satır eklerseniz
işinizi göreceğini umuyorum:

# /etc/hosts
192.168.1.15 tomcat.deneme.com

Kolay gelsin.

15 Temmuz 2013 09:38 tarihinde Eren Salih Pala <bilisimsystem@gmail.com>yazdı:

> Aynen öyle üstad direk modemin dış bacak ip adresini çözüyor. DNS server'da
> da böyle tanımlı.

ecylmz

[Attachment #5 (text/html)]

dosyanıza şöyle bir satır eklerseniz işinizi göreceğini \
href="http://tomcat.deneme.com">tomcat.deneme.com</a><br> \
Eren Salih Pala <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:bilisimsystem@gmail.com" \
class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc \
solid;padding-left:1ex">Aynen öyle üstad direk modemin dış bacak ip adresini çözüyor. \
DNS server&#39;da<br> da böyle tanımlı.<br>
-----Original Message-----<br>