List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] =?iso-8859-1?q?Linux_VPS_Y=F6netimi?=
From:       Burak Karababa <burak.karababa () linux ! org ! tr>
Date:       2013-06-29 15:25:20

Merhaba, birka=E7 g=FCn =F6nce Linux VPS kiralad=FDm. =C7al=FD=FEt=FD=F0=FD=
m =FEirket sunucunun
bilgilerini ilettikten sonra orada yapt=FD=F0=FDm hi=E7bir=FEeye kar=FD=FEm=
=FDyor. Ben de
sorunlar=FDm=FD kendim =E7=F6zmeliyim. Daha =F6nce vps d=FCzeyinde sunucu y=
=F6netmedi=F0im
i=E7in =E7ok merak ediyorum ama bu alanda yeterli bilgim yok. Bir sorunla
kar=FE=FDla=FEt=FDm, olas=FD =E7=F6z=FCmlerinize ihtiyac=FDm var.

Sunucum Ubuntu 12.04 i=FEletim sistemi =FCzerine kurulu. Sabit ip adresi va=
r.
Bu adrese eri=FEebiliyorum ancak sunucudaki bir sebepten dolay=FD servisler=
eri=FEemiyorum. =D6rne=F0in, ssh, apache, webmin time out veriyorlar.

Bana bildirilen bir ayr=FD ip adresi ile ise VNC ba=F0lant=FDs=FD sa=F0laya=
biliyorum.
VNC ba=F0lant=FDs=FDyla as=FDl ip adresiyle tan=FDmlanan sunucuma eri=FEim =
terminal ile
y=F6netebiliyorum ancak hatan=FDn nereden kaynakland=FD=F0=FDn=FD bilmedi=
=F0imden =E7=F6z=FCme
de eri=FEemiyorum. Yard=FDmc=FD olabilirseniz =E7ok sevinirim.