List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] =?iso-8859-9?q?B=FCy=FCk_boyutlu_Mysql_-_Innodb_Import_=DD=FElem?=
From:       Ercan Topalak <ercantopalak () gmail ! com>
Date:       2013-01-16 14:17:40

Selam Herkese,

ibdata boyutu 65GB olan veritab=FDm var. Bunu yeni sunucuya aktarmak
istiyorum. mysqldump ile ald=FD=F0=FDm yakla=FE=FDk 5GB boyutu olan tablomu=
 aktarmas=FD
bile yakla=FE=FDk 4 saati ge=E7iyor (i=FElem hala devam ediyor)

Aktarma i=FElemini mysqldump ile al=FDp mysql ile i=E7eriyor import ederek
yap=FDyorum. Bu i=FElemi daha h=FDzland=FDrman=FDn bir yolu var m=FD?

Direk dosyalar=FD kopyalarsam s=FDk=FDnt=FD olur mu ?

Yeni sunucu =FCzerinde, extra olarak ibdata dosyas=FDn=FD, her tablo ba=FE=
=FD bir
tane olacak =FEekilde tutturuyorum...

Yorumlar i=E7in te=FEekk=FCrler
Herkese kolay gelsin...