List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu]  roundcube - log - logrotate - gzip
From:       Özgür Kılıçaslan <ozgurkilicaslan () gmail ! com>
Date:       2013-01-11 13:56:54

Webmail olarak roundcube kullanıyorum. Log ile ilgili pek bir ayar
yapmamıştım. Varsayılan ayarlarındaydı sanırım. Log bazı debug ayarlarını
da açtığım için biraz(!) şişmiş. Şimdi o logları logrotate 'e tabi tutmak
istiyorumdum ve hazırladığım bir logrotate config dosyası ile işleme
başladım. Şu anda işlem devam ediyor. Biraz uzun sürecek. Hangi aşamalardan
geçiyor bilmiyorum ama sunucunun kaynaklarını pek kullanmıyor gibi.
Sıkıştırma işlemi için işlemcinin tüm çekirdekleri aktif olarak
kullanılmıyor sanırım. Bunu sağlamak için ne yapmalı?

--
*Görünenler*, *gerçek olsaydı bilime* gerek kalmazdı.