List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] Re: Dell MD3600F
From:       Atif CEYLAN <mehmet () atifceylan ! com>
Date:       2011-09-30 19:33:44

Makine acilisini cok geciktiriyor.
Dahasi label ile mount ediyorum pasif olani ediyor ve okunamiyor diye hata veriyor. \
Multipath udev baslangictan kaldirip rc.local de sirasi ile isletecegim ancak cok \
mantiksiz bir durum bu. Ayrica isimlendirme de de sacmaliyor. Aktif path dm3 \
gorunuyor ama fdisk ile baktigimda dm3 partition bilgisi yok diyor. dm2 olarak \
gordugu asil device. Aklima acilista lvm scan ederkenmi bu kadar sapittiriyor diye de \
geliyor. Deneyip yazarim sonucu.