List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] Re: =?utf-8?q?Roundcube_verdi=C4=9Fi_hata?=
From:       Mustafa ŞENGÜL <liste () mustafasengul ! com>
Date:       2011-02-22 16:59:26

merhaba veysi hocam,

o satır hatadır hata seviyesi hakkında *E_USER_ERROR* veya
*E_USER_WARNING'dir, script durur veya çalışmaya devam eder.

php 5.3.0'da fonksiyon isimleri değiştirildi, hata o yuzden alınıyor,
ayrıntılı bilgi.

http://php.net/manual/en/migration53.deprecated.php

yukarıdaki linkte,

hata aldığın fonksyionu incelersen görebilirsin, ordada daha
kullanılmasın diye uyarılmış.

çözüm : pear paketi 5.3.0'a göre güncellenmeli.

pear inclued_path'de ise sorunsuz çalışır, kendi elinle kopyalarsan
karışabilir.

kolay gelsin.