List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] Re: =?iso-8859-9?q?giden_mail_kopyas=FD?=
From:       Husrev <wapper () gmail ! com>
Date:       2010-08-18 22:26:28

2010/8/19 Ömer Tekiroğlu <info@teknethosting.com>

> verdiğiniz arama kelimesinden sonuca ulaştım çok teşekkür ederim

Aslında linki yaralanmanız için değil kızgınlıkla yazdığım e-postamdaki
tezimi savunmak için verdiğimden : ) , teşekkür etmeniz açıkçası çok ince
bir davranış olmuş. Yaptığımdan utandım doğrusu.

> fakat burada çok daha banal konuların tartışıldıgını görmüştüm. Sonuçta
> burası
> paylasım ortamı problem olmayacagını düşünüyordum.

Doğru diyorsunuz, bu hangisinin daha gereksiz olduğundan ziyade okunma
zamanındaki duygusal durumumuzla ilgili. Elinde çekiç olan her şeyi çivi
gibi görüyor : )

Yazdıklarımı tekrar okuduğumda size haksızlık ettiğimi anladım. Çok kırıcı
olmamış olmamı temenni etmek dışında yapabileceğim bir şey göremiyorum.

İyi çalışmalar

--
Hüsrev Özayman