List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] =?iso-8859-9?q?openwebmail_login_error_hatas=FD=5D?=
From:       cozdemir () siirt ! edu ! tr
Date:       2010-07-29 9:17:09

hocam ilginiz için tşk ederim. ben mysql loglarına baktığım zaman domain adını
yazmadığını fark ettim. databaseden kullanıcı adımın sonundaki domain adını
kaldırıp sisteme giriş yapmak istedim bu seferde farklı bir hata ile
karşılaştım. bende openwebmail kurmaktan vazgeçtim. yerine squilrelmail
kurdum.şuan problem yok fakat yinede kafama takıldı. domain adını neden
kullanıcı adının sonundan çıkarıyor diye.

["winmail.dat" (application/ms-tnef)]